воскресенье, 7 июля 2019 г.

ПОЗИТИВНИЙ НЕТВОРКІНГ або як бути затребуваним

Я згадую, як на початку шляху мене буквально огортали страхи: страх підійти до незнайомої людини, страх подзвонити та почути відмову, здатися смішною або непрофесійною. В мене просто був страх подзвонити!!! Мені здавалось, що краще ніж очі в очі бути не може, і за допомогою телефону неможливо отримати бажаний результат. Скайп взагалі викликав у мене ступор… Через це я дуже багато працювала над собою і шукала способи усунення цих страхів. Самим дієвим способом виявилось - просто почати діяти: телефонувати, знайомитись, спілкуватись. Я експериментувала і тренувалася у встановлені зв’язків у всіх сферах свого життя.
Мотиваційний Бізнес Клуб - спільнота талановитих людей,
які діляться своїми ідеями та впроваджують їх разом!
Авторка фото Елена Трушина

В житті і в професійній діяльності дійшла висновку, що будувати відносин з людьми, які засновуються на бажанні допомогти іншій людині за допомогою своїх можливостей - це приємно і легко. Допомогати, не вимагаючи миттєвої подяки з безумовно щирим прагненням бути корисною іншим людям.

Позитивний нетворкінг - це про внутрішню потребу поділитися своїми можливостями в інтересах інших людей. "Розумне поєднання всіх Я, де кожен існує не тільки для себе, але і ДЛЯ ВСІХ ІНШИХ" - так розглядав суспільство давньогрецький філософ Платон. І мені подобається така філософія.

Тож позитивний нетворкінг починається з короткої презентації себе, але не про те який ви гарний, а з урахуванням потреб іншої людини: чим ви можете бути корисні саме цій людині.

Як казав Карнегі: "Особисто я люблю суницю з вершками, але риба чомусь надає перевагу черв'якам. Ось чому, коли я йду на риболовлю, я думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба." 
Позитивний нетворкінг це про те, що потрібно іншим людям і чим ви можете бути їм корисні. Тоді вас запам"ятовують і навіть рекомендують, тим хто потребує вашої допомоги!
І не варто боятись, що якщо ви почнете допомогати безоплатно, то вас почнуть використовувати. Це марні побоювання і виправдовування своєї пасивності. Позитивний нетворкінг - це не самопожертва. А надання допомоги з творчим підходом через питання: "Чим я можу бути Вам корисною?" або "Чи можу я Вам допомогти?"
Простіше за все почати допомогати іншим людям зі свого оточення або тим, з ким хочете зміцнити стосунки. Тому що в своєму оточенні навряд чи ви готові терпіти поряд з собою паразитів, які тільки і жадають, як створити свій добробут за ваш рахунок. Тому ще раз наголошую, боятись не варто!

Ділиться тим, що у вас в надлишку. Часто буває так, що людина низько цінує той ресурс, який має в достатньої кількості, ніж його цінують інші люди, які мають гостру потребу в ньому. 

Це на тільки про матеріальні ресурси, але і про таланти, професійні навички, фізичні можливості і інші здібності людини. Наприклад, не боятися змін, підлаштовувати обставини під себе, починати або запроваджувати нове, підтримувати і мотивувати інших - для мене природно і я вважала, що так може кожен. Але події 2014 року показали, як складно деяким людям прийняти ці зміни, не чекати кращих часів або повернення на круги своя, а жити далі в тих містах в яких опинилися, з тими ресурсами, які є, - і продовжувати будувати своє життя заново. 

Для когось написати статтю - справа кількох хвилин, і він не вважає цей дар надприродним. А для когось написати пару рядків - вже подвиг. Хтось легко зробить вдома ремонт, а для кого-то замінити розетку - ціла історія.



Поміркуйте над тим, що ви вмієте робити добре. 


Що не вимагає від вас значних зусиль? 

Що з цього ви могли б запропонувати іншим людям?



Позитивний нетворкінг заснований на усвідомленні того, що вигідніше давати, перш ніж отримувати.

І безоплатна допомога не означає, що ви не можете звернутись до цих людей у майбутньому з проханням допомогти. Просто це не є самоціллю або бажанням отримати взаємні блага тут і зараз. 



Допомагаючи іншим людям, ви закладаєте фундамент ваших взаємин. Чим міцніше фундамент, тим міцніше будуть ваші майбутні відносини.

Якщо є щось, що ви можете робити добре, робіть це. Дайте собі шанс. 



Приєднуйтесь до спільноти Мотивационный Business клуб

Комментариев нет:

Отправить комментарий